czwartek, 4 września 2014

:(

Na początku chciałabym Was przeprosić za moją dłuższą nie obecność na blogu. Po prostu nie mam w ogóle czasu. Wychodzę z domu o 7:30, a wracam o 15:15 a w środy o 17:10. Potem muszę się uczyć, ponieważ moi nauczyciele strasznie dużo wymagają. 
Przez ostatni tydzień dość sporo myślałam co zrobić z tym blogiem. Jest mi trudno o tym pisać, ale jestem zmuszona Zawiesić bloga !  
Wiem, że pewnie zawiodłam czytelników i wiem też że dużo ludzi pisze blogi i jednocześnie potrafi zakuwać, ale ja tak nie potrafię. Jeszcze w poniedziałek czeka mnie sprawdzian z Matematyki, a w następny czwartek z Chemii i naprawdę muszę sporo się uczyć. 
Na pewno jeszcze tu wrócę. Nie potrafiłabym rozstać się z tym blogiem. Kocham go pisać. To jest takie moje dziecko. Myślę, że tak za około miesiąc, jak się wszystko ustatkuję to wrócę. 
A i życzę Wam samych sukcesów w tym roku szkolnym ! 
Pozdrawiam
Half A Heart xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz